Acte de benvinguda a Xisco Gràcia

Tota la comunitat educativa de l'IES Llucmajor ha volgut fer un petit acte d'homenatge al professor Xisco Gràcia. Aquestes passades festes de Setmana Santa ens ha tengut a tots pendents dels mitjans de comunicació i de les xarxes socials al quedar atrapat dins la cova de sa Piqueta. És una persona molt estimada al nostre centre i des del mateix moment en que vàrem saber que se'n sortia i que havia estat rescatat, posàrem en marxa aquest acte d'avui.
Hem volgut que hi participassin els alumnes de tots els nivells i estudis, el personal no docent, el professorat, les institucions de la vila, els pares i mares...
Durant una mica més d'una hora, els alumnes li han fet una entrevista que tots hem pogut escoltar i ha respost a moltes preguntes, sobretot dels més petits, vertaderament interessats en els detalls. Després, dues alumnes de Ciències de la Terra li han llegit la carta que enviaren dies passats als mitjans de comunicació. Altres alumnes de segon de batxillerat li han fet alguns regalets preciosos. Els professors li hem llegit una glosa, li hem regalat una capsa sencera d'uns pastissets que sabem que a ell li encanten i finalment, el batle de Llucmajor, Bernadí Vives ha dit unes paraules de reflexió.
Hem acabat la celebració amb un bon berenar on tothom ha col·laborat amb la seva especialitat culinària.
Estam vertaderament contents de tornar-lo a tenir entre nosaltres. Ens ha fet patir molt, en Xisco!2017-04-24 11.08.48xisco-12017-04-24 12.39.10xisco-32017-04-24 12.12.34-1xisco-22017-04-24 17.22.53xisco-4xisco-6xisco-7xisco-5
Estàs aquí:Inici Activitats del centre Acte de benvinguda a Xisco Gràcia