Cpanel

El passat disabte 30 de setembre a les 12 del matí, en el teatre Lope de Vega de Madrid va tenir lloc la gala de lliurament de premis de la II edició de l’eMove Festival (Festival Escolar y Universitario de las Artes Audiovisuales).

2017-09-30 13.54.15 ok2 webEl nostre institut va rebre el premi al millor reportatge en la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius pel recull de minireportatges CLIC!

Recollí el premi el professor Víctor Castells, coordinador del projecte, en representació dels alumnes de l’assignatura de Cultura Audiovisual del nostre centre. El jurat destacà la qualitat dels vídeos i l’interès de les històries que s’hi expliquen.

CLIC! és una sèrie de catorze episodis, realitzat pels alumnes, que tracten sobre problemàtiques que afecten a molts dels nostres joves. Les amistats tòxiques, els embarassos no desitjats, l’anorèxia, l’homosexualitat dissimulada són alguns dels temes tractats. Tots els protagonistes tenen un denominador comú: en un moment de la seva vida han decidit fer clic! i canviar el rumb de les seves vides.

Es dóna la circumstància que l’any passat l’IES Llucmajor també va rebre un premi, en aquest cas al millor videoclip per Futur incert, en la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius.

Estàs aquí:Inici Departaments Dibuix i Educació Plàstica i Visual L'IES Llucmajor, premi al millor reportatge a l'eMove Festival pel reportatge CLIC!