“Distribuciones Servera” i “Cofrisa” col·laboren en la formació dels alumnes de l’IES Llucmajor

El passat mes de de gener vàrem visitar amb els alumnes del segon curs d’Instal·lacions Frigorífiques i de Climatització les instal·lacions frigorífiques de l’empresa Distribuciones Servera, juntament amb l’empresa instal·ladora i mantenidora Cofrisa. Els alumnes i professors vàrem tenir l’oportunitat de conèixer i veure com funcionen unes instal·lacions de fred industrial en el món real. A més, alguns dels nostres alumnes també varen col·laborar amb Cofrisa en el muntatge d’una instal·lació frigorífica de doble etapa en les mateixes instal·lacions. Gràcies a Distribuciones Servera i Cofrisa per col·laborar en la formació de nostres alumnes.