Ens anem a l’Índia

Des de l’any 2013 l’IES Llucmajor participa amb els alumnes de FPBàsica a ICAPE (projecte educatiu que impulsa els valors de la persona, les capacitats emprenedores i familiaritza els estudiants amb el concepte de responsabilitat social) dins els programa JES (joves emprenedors socials).
Al llarg d’aquests anys hem treballat i col·laborat amb diferents ONG’s:
  • Fundación Campaner.
  • Fundació Vicente Ferrer.
  • Escola en Pau.
  • Llevant en marxa.
Fa dos anys, ajudàrem a la creació d’una escola a l’Índia, col·laborant amb la Fundació Vicente Ferrer. Aquest estiu, des d’ICAPE, es varen posar en contacte amb nosaltres i ens varen convidar a veure la feina que fa la Fundació a l’Índia i poder anar a veure l’escola que es va fer amb la nostra ajuda.
Les professores que hi aniran són na Xisca Alcina i na Mari Tere Luna, que varen fer feina en el projecte el curs 17/18. Des de la Fundació paguen l’estada de tres vespres i manutenció a Anantapour; la resta (bitllets, visats, 2 vespres hotel, trasllats, …) va a càrrec d’elles.
Viatjaran a Bangalore de dia 7 a dia 14 de novembre, allà visitaran l’escola i el terreny on es farà la construcció de la nova escola.