MATRÍCULA CURS 21/22

Teniu tota la informació relativa al procés d’escolarització a la web del SERVEI D’ESCOLARITZACIÓ.

Procés d’adscripció:  del 25 al 31 de març.  Els nostres centres adscrits són Rei Jaume III, Sa Marina i  Pare Bartomeu Pou.  Com que aquests centres només estan adscrits al nostre institut, IES LLUCMAJOR, els pares d’aquests alumnes no heu de fer res, car ja teniu plaça al nostre centre.

Aquells alumnes d’aquestes escoles que volgueu obtenir plaça en un altre centre, heu de sol·licitar plaça a través del procés d’admissió.

Aquells alumnes d’altres escoles diferents de les anteriors que volgueu tenir plaça al nostre centre, heu de sol·licitar-la a través del procés d’admissió.

Procés d’admissió:  del 3 al 14 de maig.  Si voleu estudiar a l’IES LLUCMAJOR heu de sol·licitar plaça!!  Tendreu la informació més endavant.

Atenció!

• Els alumnes de Sant Bonaventura i Nostra Senyora de Gràcia de Llucmajor heu de sol·licitar plaça!!
  • Si veniu amb procés d’adscripció no heu de sol·licitar plaça.
  • Si ja sou alumnes nostres, no heu de sol·licitar plaça.

Matrícula:  juny de 2021.  Aquells que tingueu plaça, ja sigui a través del procés d’adscripció o d’admissió, haureu de formalitzar la matrícula els dies i en les formes que establirem.  Consultau aquesta web més endavant.

Cerca’ns a les xarxes socials!

• Instagram:  @iesllucmajor
  • Facebook: IES Llucmajor