MATRÍCULA FP

COMENÇA LA MATRÍCULA A FP!!

ALUMNES DE PRIMER CURS I SEGON CURS que vénen d’altres centres (Consultau les LLISTES DEFINITIVES)

LListes definitives d’admessos.  Per poder consultar-les necessitareu el CODI QUE US VAN ASSIGNAR.  En cas de no recordar-lo, escriviu-nos:  secretariaies@iesllucmajor.org

Si heu estat admessos ja us podeu matricular.  Documentació que haureu d’aportar:

Aquesta documentació l’enviareu al correu electrònic:  matricula@iesllucmajor.org.  Heu d’indicar al concepte el nom i llinatges de l’alumne i els estudis als quals es matricula.  ELS TRÀMITS PRESENCIALS NOMÉS ESTAN PERMESOS EN CASOS JUSTIFICATS I DEMANANT CITA PRÈVIA.

Si teniu dubtes, escriviu-nos:  secretariaies@iesllucmajor.org

*****************************************************

Els alumnes que us heu de matricular a 2n curs de FP (continuar estudis), ja podeu fer la matrícula.  Simplement ingressau l’import corresponent al compte del centre i enviau el resguard a matricula@iesllucmajor.org indicant el nom complet de l’alumne i el curs a què es vol matricular.

Document de descàrrega quotes matrícula.  Inclou el codi de barres per poder fer ingrés per caixer de La Caixa amb targeta de crèdit (no cobra comissions).

(*)  Els segons cursos de la FP d’Adminstració tenen un suplement de 30 € a càrrec de la llicència
del programa EMPRESA A L’AULA. Aquest càrrec us estalvia haver d’adquirir un llibre de text.

També podeu Ingressar al compte ES66 2100 0052 1502 0009 9003 indicant el nom complet de l’alumne en CONCEPTE.