Adquisició d’un Chromebook

A l’IES LLUCMAJOR anam incorporant les noves tecnologies en l’ensenyament.  Els alumnes que el curs vinent, curs 22/23, facin 1r o 2n d’ESO necessitaran un Chromebook per a poder accedir als continguts digitals de les matèries.  Llevat d’excepcions, gairebé totes les matèries fan servir llicències digitals o bé materials elaborats pels departaments i als que s’hi accedeix a través del Classroom, des d’on s’hi fan lliuraments, es té accés al correu electrònic, etc.

El centre té un acord amb l’empres ICONO que ens proveeix els Chromebooks dels nostres alumnes.  El cost dels dispositius és similar als d’altres empreses, i el servei de reparacions que ens ofereix és molt avantatjós per a les famílies, en el cas d’avaria.

Cost de l’aparell:  285,60 €.  La resta d’opcions són complements que es podena adquirir o no.  Es pot finançar.  Vegeu la presentació o contactau amb ICONO per a resoldre dubtes.

Teniu fins el 10 d’agost per fer la compra!! El dispositiu ens arriba al centre i us el donem a prinicipi de curs ja configurat i a punt d’usar-lo.

Les dades de contacte de l’empresa ICONO són les següents.   Podeu fer-los arribar qualsevol pregunta que pugueu tenir.