Sant Jordi 2021

El passat divendres 23 d’abril vàrem celebrar el dia de Sant Jordi. Enguany també hem hagut d’adaptar la festa, a causa de les circumstàncies que tots coneixem; però tot i així, no hem volgut deixar de viure aquest dia ple de literatura, roses i qualque drac.

Aquí teniu un breu resum de les activitats que es varen dur a terme i que podeu veure més explicades i il·lustrades amb imatges al blog de la revista de l’institut, revista Curolles 2.0 :

– Per agafar idees a l’hora de triar llibres, professorat i un parell d’exalumnes ens varen fer unes recomanacions literàries ben interessants.

– El departament de Llengua Castellana i Literatura va proposar al seu alumnat crear punts de llibres amb frases sobre la lectura.

– El departament de Francès va participar amb l’alumnat de 2n de Batxillerat recitant el poema “Liberté” de Paul Eluard.

-L’alumnat de Dibuix Artístic de 1r de Batxillerat va crear el mural que podeu veure a la fotografia.

– El departament de Llengua Catalana i Literatura va treballar la poesia de manera creativa, a l’assignatura de Literatura Universal varen commemorar els 700 anys de la mort del poeta italià Dante Alighieri, i l’alumnat d’Arts Escèniques de 2n de Batxiller va homenatjar els poetes mallorquins Damià Huguet i Miquel Àngel Riera, en el 25è aniversari de la seva mort.

També podreu conèixer l’alumnat guanyador i finalista del XVè Concurs Literari i llegir els textos premiats. Volem agrair a l’AMIPA la seva col·laboració en els premis del concurs.