1r ESO2n ESO3r ESO4t ESOFORMACIO PROFESSIONAL 1

Dilluns 29 de maig es va fer l'acte d'entrega dels premis de les Olimpíades escolars que organitza cada any la Universitat de les Illes Balears. L'IES Llucmajor està d'enhorabona perquè uns quants alumnes van ser guardonats en distintes categories:

Víctor Rubert Alfonso, de 2n de batxillerat A, ha quedat segon classificat a l'Olimpíada de Matemàtiques.

Francesca Tomàs Catany, de 2n de batxillerat C, ha obtingut l'accèssit per Mallorca a la XII Olimpíada d'Història de l'Art.

- A la mateixa olimpíada, Francina Fernández de Heredia GrimaltAlba Ruíz LópezPere Pujol TomàsAlbert Gelabert AnticJoana Maria Prohens MonserratGuillem Ramis Vidal i Francesca Tomàs Catany, han aconseguit el tercer premi de centres.

En representació de l'IES Llucmajor, van assistir a l'entrega de premis la directora, Mercè Mora Falcó i la professora Francesca Vidal Rebassa. L'acte va ser un reconeixement públic a la tasca d'aquests alumnes que, amb la seva feina, han destacat per la seva excel·lència. Feren l'entrega dels diferents guardons el rector de la Universitat, el Dr. Llorenç Huguet Rotger i el Conseller d'Educació, el Sr. Martí March Cerdà, entre altres personalitats. Les organitzadores de l'Olimpíada d'Història de l'Art, la Dra. Francisca Lladó Pol i la professora Maria Antònia Camarero Galindo, també ens van voler felicitar.

Les fotos que veureu a continuació corresponen a diferents moments de l'acte.2017-05-29 18.07.572017-05-29 19.23.112017-05-29 19.24.282017-05-29 19.27.49-1

Si duis alguna assignatura pendent dels cursos passats, aquesta informació  és molt important per a vosaltres.

En el segúent enllaç teniu el calendari d'examens de pendents tant d'ESO com a  de Batxillerat i del cicle formatiu d'Administració.

EXAMENS DE PENDENTS ESO, BATXILLERAT I ADMINISTRATIU

RECICLATGE LLIBRES CURS 16-17

Benvolguts pares i alumnes, vos informam que al proper curs continuarem amb el reciclatge de llibres de text.

El seu funcionament és molt senzill:

a) Els tutors informen als alumnes de l'interès que té aquesta actuació en termes de solidaritat i sostenibilitat, i els anima a participar-hi.

b) Acabades les classes, l'alumne col·laborador lliura en una bossa, que deixa en Consergeria, el conjunt de llibres que ja no necessitarà i hi afegeix les seves dades (nom, llinatges i curs).

c) L'alumne que dona els llibres té prioritat per rebre un altre lot de llibres en préstec.

d) Els alumnes que enguany han disposat de llibres en préstec han de retornar-los a Consergeria.

e) En començar el curs, el professor encarregat lliurarà els lots de llibres als alumnes que ho sol·licitin segons l'ordre d'arribada (es respectaran sempre els alumnes que entren dins l'apartat 3) i fins el moment que s'esgotin les existències.

Professor encarregat, Enrique del Río