Informació d'interès

Calendari d'inici de curs 2017-2018

Beques per a l'alumnat de cicles formatius de grau mitjà

Obert el termini per sol·licitar prendre part de les beques per a l'alumnat de cicles formatius de grau mitjà i que té l'institut IES Llucmajor per anar a fer part de la Formació a Centres de Treball (FCT) fora de Mallorca.
El termini de la presentació acaba el 14 de març de 2016. Cal presentar-la al despaxt de programes internacionals que hi ha a l'edifici A del mateix institut.
Per a qualsevol consulta referent a aquest tema no dubteu en contactar a l'email Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Vos esperam!
Per a veure la instància, clicau aquí.

Programa d’​ INTERCANVI i REUTILITZACIÓ ​ de llibres!

Instruccions per a la recollida de llibres del programa de reutilització.

Calendari de matrícula de setembre

Podeu trobar el calendari de matrícula de setembre per al curs 2017-18 al següent enllaç.

Baremació DEFINITIVA alumnes Formació Professional Grau Mitjà i Grau Superior

Podeu consultar aquí  la baremació DEFINITIVA del procés d'admissió a Formació Professional de Grau mitjà de Tècnic en instal·lacions Frigorífiques i de Climatització, Tècnic en Gestió Administrativa i Tècnic en Instal·lacions elèctriques i automàtiques.

Podeu consultar aquí  la baremació DEFINITIVA del procés d'admissió a Formació Professional de Grau Superior de Tècnic Superior en Eficiència Energètica i Energia Solar Tèrmica i Tècnic Superior en Administració i Finances.

Sobre Beques

Molts de vosaltres estau sol·licitant informació sobre beques, en aquest WEB teniu molta d'informació, es responen molts de dubtes i teniu diferents tutorials sobre el tema. De totes maneres al no ser una pàgina oficial, contrastau la informació amb el WEB del Ministeri d'Educació, ja que aquest publica tota la informació oficial i els ennlaços per sol·licitar-les.

butlletí ENTRE CLASSE I CLASSE

Els alumnes de 3r ESO de l'assignatura de Processos de Comunicació fan un butlletí anomenat ENTRE CLASSE I CLASSE, el trobareu al Departament de Llengua Catalana i Literatura.

Llibres text curs 2017-18

(*) Els llibres de 1r i 2n de batxillerat estan actualitzats a data de 12/07/17 i els de 4t ESO a data de 31/07/17

ESO 1r ESO 2n ESO
 3r ESO 4t ESO