Informació d'interès

Prova d'accés a cicles formatius de grau superior maig 2017

Prova d'accés a cicles formatius de grau superior - Opció A: Humanitats i ciències socials
Acta d'avaluació provisional

Beques per a l'alumnat de cicles formatius de grau mitjà

Obert el termini per sol·licitar prendre part de les beques per a l'alumnat de cicles formatius de grau mitjà i que té l'institut IES Llucmajor per anar a fer part de la Formació a Centres de Treball (FCT) fora de Mallorca.
El termini de la presentació acaba el 14 de març de 2016. Cal presentar-la al despaxt de programes internacionals que hi ha a l'edifici A del mateix institut.
Per a qualsevol consulta referent a aquest tema no dubteu en contactar a l'email Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Vos esperam!
Per a veure la instància, clicau aquí.

Circular Transport Escolar

Circular

Calendari Proves Lliures CFGS Eficiència Energètica i Energia solar Tèrmica

LLibres de text curs 2016-2017

Aquí teniu els llibres de text pel curs 2016-2017.

Aquesta informació també la podreu trobar al Gestib de les famílies i als taulers d'anuncis del hall del Centre.

Abans de comprar cap llibre, assegurau-vos quines assignatures optatives cursaran els vostres fills

Llibres per a ESO

Llibres per a Batxillerat

Llibres per a FP

Sobre Beques

Molts de vosaltres estau sol·licitant informació sobre beques, en aquest WEB teniu molta d'informació, es responen molts de dubtes i teniu diferents tutorials sobre el tema. De totes maneres al no ser una pàgina oficial, contrastau la informació amb el WEB del Ministeri d'Educació, ja que aquest publica tota la informació oficial i els ennlaços per sol·licitar-les.

butlletí ENTRE CLASSE I CLASSE

Els alumnes de 3r ESO de l'assignatura de Processos de Comunicació fan un butlletí anomenat ENTRE CLASSE I CLASSE, el trobareu al Departament de Llengua Catalana i Literatura.

Reclicatge Llibres de Text curs 2016-2017

Per poder accedir a l'article clicau AQUÍ.

Subcategories

Estàs aquí:Inici Informació d'interès