Informació d'interès

Baremació DEFINITIVA alumnes Formació Professional Grau Mitjà i Grau Superior

Podeu consultar aquí  la baremació DEFINITIVA del procés d'admissió a Formació Professional de Grau mitjà de Tècnic en instal·lacions Frigorífiques i de Climatització, Tècnic en Gestió Administrativa i Tècnic en Instal·lacions elèctriques i automàtiques.

Podeu consultar aquí  la baremació DEFINITIVA del procés d'admissió a Formació Professional de Grau Superior de Tècnic Superior en Eficiència Energètica i Energia Solar Tèrmica i Tècnic Superior en Administració i Finances.

Beques per a l'alumnat de cicles formatius de grau mitjà

Obert el termini per sol·licitar prendre part de les beques per a l'alumnat de cicles formatius de grau mitjà i que té l'institut IES Llucmajor per anar a fer part de la Formació a Centres de Treball (FCT) fora de Mallorca.
El termini de la presentació acaba el 14 de març de 2016. Cal presentar-la al despaxt de programes internacionals que hi ha a l'edifici A del mateix institut.
Per a qualsevol consulta referent a aquest tema no dubteu en contactar a l'email Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Vos esperam!
Per a veure la instància, clicau aquí.

Baremació DEFINITIVA alumnes Formació Professional Bàsica

Podeu consultar aquí la baremació DEFINITIVA del procés d'admissió a Formació Professional bàsica de Perruqueria i Estètica, Manteniment d'habitatges i Electricitat i Electrònica.

Llibres text curs 2017-18

(*) Els llibres de 1r i 2n de batxillerat estan actualitzats a data de 12/07/17 i els de 4t ESO a data de 13/07/17

ESO 1r ESO 2n ESO
 3r ESO 4t ESO
Batxillerat  1r BATX    2n BATX
FP Bàsica  Manteniment d'habitatges  Electricitat
 Perruqueria i estètica  Fabricació i muntatge
Administratiu GM - Gestió administrativa   GS - Administració i finances

Sobre Beques

Molts de vosaltres estau sol·licitant informació sobre beques, en aquest WEB teniu molta d'informació, es responen molts de dubtes i teniu diferents tutorials sobre el tema. De totes maneres al no ser una pàgina oficial, contrastau la informació amb el WEB del Ministeri d'Educació, ja que aquest publica tota la informació oficial i els ennlaços per sol·licitar-les.

Criteris promoció ESO curs 2016-17

1r ESO2n ESO3r ESO4t ESOFORMACIO PROFESSIONAL 1

butlletí ENTRE CLASSE I CLASSE

Els alumnes de 3r ESO de l'assignatura de Processos de Comunicació fan un butlletí anomenat ENTRE CLASSE I CLASSE, el trobareu al Departament de Llengua Catalana i Literatura.

Entrega de premis de les Olimpíades escolars que organitza la UIB

Dilluns 29 de maig es va fer l'acte d'entrega dels premis de les Olimpíades escolars que organitza cada any la Universitat de les Illes Balears. L'IES Llucmajor està d'enhorabona perquè uns quants alumnes van ser guardonats en distintes categories:

Víctor Rubert Alfonso, de 2n de batxillerat A, ha quedat segon classificat a l'Olimpíada de Matemàtiques.

Francesca Tomàs Catany, de 2n de batxillerat C, ha obtingut l'accèssit per Mallorca a la XII Olimpíada d'Història de l'Art.

- A la mateixa olimpíada, Francina Fernández de Heredia GrimaltAlba Ruíz LópezPere Pujol TomàsAlbert Gelabert AnticJoana Maria Prohens MonserratGuillem Ramis Vidal i Francesca Tomàs Catany, han aconseguit el tercer premi de centres.

En representació de l'IES Llucmajor, van assistir a l'entrega de premis la directora, Mercè Mora Falcó i la professora Francesca Vidal Rebassa. L'acte va ser un reconeixement públic a la tasca d'aquests alumnes que, amb la seva feina, han destacat per la seva excel·lència. Feren l'entrega dels diferents guardons el rector de la Universitat, el Dr. Llorenç Huguet Rotger i el Conseller d'Educació, el Sr. Martí March Cerdà, entre altres personalitats. Les organitzadores de l'Olimpíada d'Història de l'Art, la Dra. Francisca Lladó Pol i la professora Maria Antònia Camarero Galindo, també ens van voler felicitar.

Les fotos que veureu a continuació corresponen a diferents moments de l'acte.2017-05-29 18.07.572017-05-29 19.23.112017-05-29 19.24.282017-05-29 19.27.49-1

Subcategories

Estàs aquí:Inici Informació d'interès