Matrícula ESO Curs 2024/25

Matrícula d’ESO:  fins el 5 de juliol.  Ara es paga només la matrícula i l’assegurança escolar (38€).  Les famílies nombroses de tipus general tenen un descompte de 15€ (ingrés de 23€) i les famílies nombroses especials tenen un descompte de 38€ i no han de… Llegeix més»

Llibres i Llicències curs 24/25

Es fan públics els llistats del material didàctic que s’utilitzarà el curs 2024/25, per cursos.
Els llibres en paper els heu d’adquirir pel vostre compte, enguany no hi haurà servei de venda al centre.  Teniu múltiples opcions, com per exemple:

• Llibreries locals:  Can Roca a Llucmajor
  • Llibreries de Palma,Distribuidora Rotger, que… Llegeix més»

Ajuts alimentació curs 2024/25

Bon dia,
S’han convocat els ajuts d’alimentació per al curs 2024/25, adreçada als alumnes que faran ESO el curs vinent. Teniu de termini per presentar la documentació del 26 de juny al 5 de juliol a la secretaria del centre. PASSAU PER SECRETARIA A RECOLLIR EL… Llegeix més»