Agrupaments. Portes d’entrada i sortida

Entrades:

• Primers d’ESO: anau pel carreró, entrau al centre i dirigiu-vos directament a les pistes d’Educació Física. Allà cada tutor cridarà els seus alumnes i marxareu cap a l’aula que teniu assignada.
  • Els que tingueu classe a l’edifici A entrau per la porta principal i anau directament a la vostra aula.
  • Els que tigueu classe a l’edifici C o E entrau pel carreró i anau directament a la vostra aula.
  • Els que no sapigueu on anar o no tingueu grup assignat, entrau pel carreró i cercau algú de l’equip directiu devora l’aula prefabricada.

AGRUPAMENTS: Obriu els documents i cercau el vostre fill o filla per saber on ha d’anar. Coneixereu també el nom del tutor o de la tutora. Als llistats hi ha els DNI’s dels alumnes i no el nom dels mateixos per un tema de protecció de dades. Els agrupaments de 1r d’ESO no es publicaran.

Atenció! Si el DNI us apareix en color groc vol dir que és d’un dels pares. La família ens ha d’enviar fotos del DNI de l’alumne a matricula@iesllucmajor.org. Si no en té, se l’ha de fer obligatòriament de forma URGENT.

ELS LLISTATS S’ANIRAN PUBLICANT AL LLARG D’AQUESTA TARDA.

Nivell/grup A B C D E F G
2n ESO 2n A 2n B 2n C 2n D 2n E 2n F 2n G