MATRICULA IES LLUCMAJOR CURS 21/22

MATRICULA A L’IES LLLUCMAJOR

Si encara no l’heu fet, FEIS L’INGRÉS DE LES QUOTES EL MÉS AVIAT POSSIBLE. La matrícula us la farem nosaltres directament.

Teniu tota la informació relativa al procés d’escolarització a la web del SERVEI D’ESCOLARITZACIÓ..  i aquí podeu consultar el seu Calendari.  Cada centre adapta el calendari a les seves necessitats, consultau aquesta pàgina per confirmar les dates.

Per obtenir informació relativa al procés de matrícula, clicau on correspongui:

• Alumnes de Rei Jaume III
  • Alumnes de Sa Marina
  • Alumnes de Pare Bartomeu Pou
  • Alumnes de Nostra Sra de Gràcia o Sant Bonaventura
  • Alumnes d’altres centres

I aquí trobaràs la INFORMACIÓ MÉS CERCADA:

Procés d’adscripció:  del 25 al 31 de març.

Procés d’admissió ESO:  Completat.  Podeu consultar la llista DEFINITIVA d’admesos.

Procés d’admissió BAT:  del 14 al 18 de juny.  Si voleu estudiar a l’IES LLUCMAJOR heu de sol·licitar plaça!!   Podreu consultar les vacants més endavant.  Poder fer la sol·licitud des la pàgina web d’escolarització. Per a fer els tràmits us convé fer-ho com usuaris autenticats; per això necessitareu usuari de GESTIB o registre a CLAVE. Teniu més informació aquí.

En cas que no pogueu fer-ho de forma autenticada, també podeu fer la sol·licitud com a tràmit anònim; en aquest cas heu d’enviar-nos la sol·licitud signada juntament amb fotocòpies dels DNI’s dels signants al correu secretariaies@iesllucmajor.org

Cerca’ns a les xarxes socials!

• Instagram:  @iesllucmajor
  • Facebook: IES Llucmajor