Matricula’t a l’IES LLUCMAJOR: ESO i Batxillerat

• PROCÉS D’ADSCRIPCIO: ALUMNES 6è de primària que faran 1r ESO,
  • Alumnes de l’IES LLUCMAJOR que volen cursar ESO, fins el 30 de juny:
      • NO heu de presentar documents, llevat que volgueu actualitzar les vostres dades.
  • Alumnes de l’IES LLUCMAJOR que volen cursar 1r de batxillerat: HEU DE PRESENTAR els documents següents, enviant-los escannejats o fotografia nítida (emprau una aplicació del tipus CAMSCANNER o similar) fins el 5 de juliol al correu electrònic matricula@iesllucmajor.org. En el cas que no sigui possible, podeu venir presencialment.
    • Recollida dades personals (clicau per a la descàrrega)
    • Full d’autoritzacions (clicau per a la descàrrega)
    • Fotocòpia DNI pares i DNI de l’alumne/a (si no en té, li heu de fer)
    • Fotocòpia targeta sanitària de l’alumne/a
    • Si escau, fotocòpia llibre de família (nombrosa o monoparental) i altres documents que considereu adients
    • Cal que faceu l’aportació de les famílies, que podeu consultar en aquest document.
    • Atenció, alumnes batxillerat artístic!!A pricipi de curs heu d’haver adquirit aquest llistat de material. El conjunt està valorat amb més de 70 €. Si voleu que el centre us el proporcioni podeu fer un ingrés de 35 € al centre indicant nom complet alumne + “batx artistic”. La compra a l’engròs ens permet obtenir importants descomptes que volem que us en pugueu beneficiar.
  • Alumnes de l’IES LLUCMAJOR que volen cursar 2n de batxillerat, fins el 5 de juliol:

• PROCÉS D’ADMISSIÓ Batxillerat: Podeu fer la vostra sol·licitud de plaça del 23 al 29 de juny a aquesta adreça https://www.caib.es/sites/escolaritzaciocurs/ca/inici-45806_1/
    • En el cas que volgueu presentar el certificat d’empadronament o qualsevol altre document, podeu enviar-los escannejats o fotografia nítida (emprau una aplicació del tipus CAMSCANNER o similar) al correu electrònic secretariaies@iesllucmajor.org .  En el cas que no sigui possible, podeu venir presencialment.