INICI DE LES CLASSES

Dia 11 de setembre comencen les classes d’ESO i de Batxillerat. Aquest dia es publicaran les llistes vàlides de distribució per grups de tots els nivells.

L’acollida d’ESO es farà a les 8:00. Els alumnes de 1r d’ESO hauran d’anar al pati per conèixer els seus tutors i aquests els acompanyaran a les seves aules. La resta de grups poden anar a la seva aula de referència on els esperarà el seu tutor/a. Als llistats penjats als vestíbuls dels edificis A i C s’indicaran les aules de cada grup.

L’acollida de Batxillerat es farà  a partir de les 9:00. Els alumnes de 1r de batxillerat hauran d’anar al pati per conèixer els seus tutors i aquests els acompanyaran a les seves aules. Els alumnes de 2n podran anar directament a les seves aules de referència, on els esperaran els seus tutors. Als llistats penjats als vestíbuls indicaran les aules de cada grup.