Convocatòria proves d’accés els dies 14 i 15 de maig de 2025.
a) Dimecres 14 de maig:
– 15:30 h: Presentació alumnes, és imprescindible dur DNI, NIE o Passaport.
– 16:00 h: inici de la prova amb els exàmens de llengua castellana i de llengua catalana (durada d’una hora per a cada examen, i màxim de dues hores per a aquesta part de la prova).
– 18.30 h: examen de ciències socials, geografia i història (durada màxima d’una hora).
b) Dijous 15 de maig:
– 15:30 h: Presentació alumnes, és imprescindible dur DNI, NIE o Passaport.
– 16:00 h: exàmens de matemàtiques i de ciències naturals o de tecnologia (durada d’una hora per a cada examen, i màxim de dues hores per a aquesta part de la prova).
Material especificat per prova:
Geografia i Història, Castellà i Català: Pot sol·licitar un fol per fer esborranys que ha d’entregar amb l’examen
Matemàtiques, Ciències naturals i Tecnologia: Es pot usar una calculadora científica no programable ni gràfica. Si l’aspirant vol , pot fer ús de regle, escaire, cartabó i compàs, aportats per ell mateix.
No es poden usar telèfons mòbils ni aparells electrònics que permetin la comunicació a distància en cap examen.