Rutes de transport escolar

Enguany el transport escolar de batxillerat del alumnes del municipi d’Algaida és gestionat directament per conselleria, ha contractat l’empresa TRANXMESURE (Jaume Sureda) i només té tres parades: Plaça de Pina >7:15 Escoles Algaida, parada TIB > 7:30 Randa Carretera > 7:35 La tornada està prevista en acabar les classes els alumnes de 2n de Batxillerat, dilluns i dimarts acaben a les 15:00, la resta de dies si no hi ha canvis a les 14:00 hores. El servei de transport dels alumnes d’ESO del municipi d’Algaida correspon a la mateixa dels darrers cursos i les parades són les mateixes. Els seus horaris aproximats de les  són:

Pina >7:15

(SES MALLOLES) Carretera MANACOR> 7:15

Alorda> 7:20

Sa Tanqueta >7:25

Ses Escoles> 7:30

Carretera Algaida Llucmajor KM6 >7:35

Recordau que són 4 vehicles.  Un surt de Pina,  un de la carretera de Manacor, els altres dos de les escoles d’Algaida i tots passen per aquest punt.  Un s’atura a la carretera de Llucmajor KM 6 aprox. La tornada com sempre es fa a partir de les 14:00 hores

De la mateixa manera, el transport de la ruta de s’Estanyol-son Bielo-Cala Pi el gestiona l’empresa Libery i té la mateixa ruta i parades que el curs passat amb els següents horaris aproximats:

Cala Pi > 7:05

Son Bieló > 7:20

S´Estanyol > 7:25

El vehicle enguany disposa de 35 places pel que en principi han de poder anar tots els alumnes d’ESO i els de Batxillerat.