Història

La història del nostre centre té el seu origen al curs 1975-1976, amb la creació a Llucmajor d’un Institut Nacional de Batxillerat que ben aviat adoptà el nom de Maria Antònia Salvà.

El curs 1978-1979, el rei Joan Carles I inaugurà els edificis dels instituts de Llucmajor al camí de Gràcia,

i es creà l’Institut de Formació Professional Pere de Son Gall que tots aquests anys es distingí per ser pioner en la implantació de la reforma educativa.

Al 1996 aquests dos centres es fusionaren per donar lloc a l’IES Llucmajor.

Durant aquests 40 anys hem tingut alumnes de tot el municipi llucmajorer, de Montuïri, Porreres, Campos, Santanyí, Ses Salines, Colònia de Sant Jordi, Sant Jordi, S’Aranjassa i Algaida, que actualment es reparteixen als nous instituts de Campos (IES Damià Huguet), Porreres, Sineu, S’Arenal de Llucmajor i S’Arenal de Palma (IES La Ribera), la qual cosa explica la disminució d’alumnes d’aquests darrers anys, compensada pel gran creixement demogràfic del nostre municipi, amb una important arribada de gent d’arreu del món.