Circular pares suspensió de classes

Aquí podeu consultar la circular enviada a les famílies en motiu de la suspensió de les classes presencials.
Si alguna família té dificultat per accedir al banc de tasques contactau amb nosaltres telefònicament per solucionar-ho

Dimarts 3 de març hi ha classe

Benvolgudes famílies, us recordem que aquest divendres 28 de febrer i el proper dilluns 2 de març no hi haurà classe.  Les activitats lectives es reprenen el proper dimarts 3 de març amb l’horari habitual.
L’equip directiu.

ONGs Formació Professional Bàsica

El darrer dia del primer trimestre els alumnes de FPB i professors varen organitzar diferents tallers i activitats; els alumnes podien aportar un 1€ solidari per participar-hi i així col·laborar amb la Fundació Vicente Ferrer. Va ser un èxit i va sortir tot com esperàvem,… Llegeix més»