MATRÍCULA CURS 2020/21

NOVETATS:

• instruccions matrícula alumnes adscripció i que continuen estudis al nostre centre (ESO).  Informació actualitzada el 22 de JUNY de 2020

Normativa:  BOIB del 12 de maig de 2020.

PROCÉS DE MATRÍCULA adscripció i alumnes del nostre centre que continuen estudis:

Per fer-vos SOCIS DE L’AMPA visitau la seva web.

PROCÉS DE MATRÍCULA pel procés d’admissió:  CONSULTAU LA TAULA SEGÜENT

ADMISSIÓ ESO:  alumnes que volen sol·licitar plaça al nostre centre.

ADMISSIÓ BAT:  alumnes de Ntra Senyora de Gràcia, Sant Bonaventura o altres centres diferents de IES Llucmajor, que vulguin sol·licitar plaça al nostre centre.

• Han de fer la tria d’optatives.
  • Sol·licitud de plaça (tràmit telemàtic a la web d’Escolarització):  24 de juny al 3 de juliol (encara que tingueu matèries pendents per al setembre, s’ha de sol·licitar plaça!!). A la TAULA teniu els terminis de consulta d’admessos i reclamacions.  Important!!  Per accedir al procés usau l’usari Gestib o DNI Electrònic i així us podeu estalviar venir al centre.

Convocatòria SETEMBRE:  la reserva de plaça s’ha de fer al juny!!

• Consulta definitiva d’admesos SETEMBRE:  9 de setembre, a la web d’escolarització.
  • Matrícula SETEMBRE:  9 i 10 setembre (instruccions més endavant)

******* FORMACIÓ PROFESSIONAL *******

Alumnes de formació professional del nostre centre que continuen estudis (alumnes que promocionen a 2n curs de FP o que repetiran alguns mòduls del primer curs), només han de fer la matrícula que serà els dies 23,24 i 25 de setembre.

Nou alumnat de formació professional (FPB, GM i GS): El calendari del procés d’admissió és el següent:

• Presentació de les sol·licituds d’admissió (tràmit telemàtic): Del 17 d’agost al 7 de setembre
  • Publicació provisional d’admesos: 15 setembre
  • Reclamacions, rectificacions i revisions:  15,16 i 17 de setembre