MATRÍCULA CURS 2020/21

NOVETATS:

• instruccions matrícula alumnes adscripció i que continuen estudis al nostre centre (ESO).  Informació actualitzada el 22 de JUNY de 2020

Normativa:  BOIB del 12 de maig de 2020.

PROCÉS DE MATRÍCULA adscripció i alumnes del nostre centre que continuen estudis:

Per fer-vos SOCIS DE L’AMPA visitau la seva web.

PROCÉS DE MATRÍCULA pel procés d’admissió:  CONSULTAU LA TAULA SEGÜENT

ADMISSIÓ ESO:  alumnes que volen sol·licitar plaça al nostre centre.

• Sol·licituds de plaça (tràmit telemàtic) de l’1 al 12 de juny.  A la TAULA teniu els terminis de consulta d’admessos i reclamacions.
  • El resultat del sorteig de les lletres de desempat pel procés d’admissió d’EI, EP,ESO, EE, 03 ha estat XV.
  • Un cop estigueu admesos, heu de matricular els vostres fills entre el 14 i 17 de juliol.  Podeu consultar les instruccions aquí.
    • Tria d’optatives.
      • Tots els nivells:  valors ètics o religió catòlica.  A més…
      • 2n d’eso:  Educació Plàstica i Visual, Música, Alemany o Francès.  La matèria de Plàstica i la de Música, només poden cursar-se una vegada a 2n o 3r d’ESO.
      • 3r d’ESO i 4t d’ESO:  trucar al 971660052 durant el matí i demanar per la cap d’estudis de 2n cicle d’ESO, n’Eva Bennàssar. o escriviu-li un correu: ebennasar@iesllucmajor.org  Ella us explicarà quines són les combinacions d’optatives possible.
    • model de sol·licitud.
    • model d’autoritzacions.
    • elecció parada de transport (si escau)
    • com obtenir accés al gestib (només si no teniu accés al gestib encara)

ADMISSIÓ BAT:  alumnes de Ntra Senyora de Gràcia, Sant Bonaventura o altres centres diferents de IES Llucmajor, que vulguin sol·licitar plaça al nostre centre.

• Si encara no heu fet la tria d’optatives, escriu-nos a batxillerat@iesllucmajor.org per a informar-vos de les que s’ofereixen per aquest proper curs.
  • Sol·licitud de plaça (fora de plaç)

Convocatòria SETEMBRE:  la reserva de plaça s’ha de fer al juny!!

• Consulta definitiva d’admesos SETEMBRE:  9 de setembre, a la web d’escolarització.
  • Matrícula SETEMBRE:  9 i 10 setembre (instruccions més endavant)

******* FORMACIÓ PROFESSIONAL *******

INFORMACIÓ MATRÍCULA!!

• Els alumnes que heu sol·licitat ADMISSIÓ, heu d’esperar llistes (15 setembre).
  • Els alumnes que continuau estudis a 2n curs o que repetiu primer i que no havíeu de sol·lictar admissió, podreu matricular-vos, previsiblement, a partir del 10 de setembre.  Anau mirant aquesta web.

INFORMACIÓ Accés a les instruccions i calendari del procés d’admissió.

Accés al tràmit online.

Nou alumnat de formació professional (FPB, GM i GS): El calendari del procés d’admissió és el següent:

• Presentació de les sol·licituds d’admissió (tràmit telemàtic): Del 17 d’agost al 7 de setembre
  • Publicació provisional d’admesos: 15 setembre
  • Reclamacions, rectificacions i revisions:  15,16 i 17 de setembre