Acollida i INICI CURS

Bon dia,

L’inici de les activitats lectives s’anirà fent de forma esglaonada, per indicació de Conselleria.  Aquí teniu un quadre resum i, més abaix, tota la informació detallada, curs per curs.

LA PRESENTACIÓ.  No heu de dur llibres.  Necessitareu:

• Quadern
  • Material d’escriptura (bolígrafs, llapissos, gomes…)
  • Berenar (enguany no es preveu que hi hagi servei de bar)
  • Aigua (no es poden fer servir les fonts del centre)
  • Mascareta, obligatòria en tot moment.

INFORMACIÓ INICI DEL CURS 20-21

1r ESO

• Dijous 10 de setembre: INICI DE CLASSES EN HORARI DIFERENT
    • Alumnes de Llucmajor poble: horari de 8:00h a 10:45h.
    • Alumnes transport escolar: horari d’11:15h a 14:00h.

A les 10:30h aturada bus sol·licitada.

En arribar al centre, dirigiu-vos al pavelló de l’edifici F (gimnàs) on us dividiran en grups. Entrau pel carreró d’accés a batxillerat.

• A partir del divendres 11 de setembre tots els alumnes de 1r d’ESO tenen classes presencials cada dia de 8:00h a 14:00h.

Ja poden anar directament a la seva classe.

2n ESO, ALUMNES AMB INICIAL DEL PRIMER LLINATGE D’ A a L:

• Dilluns 14 de setembre: de 8:00h a 14:00h.
    • Dirigiu-vos al pavelló de l’edifici F (gimnàs). Entrau pel carreró d’accés a batxillerat.
  • Dimarts 15 de setembre NO HAN D’ASSISTIR AL CENTRE aquest dia.
  • A partir del dimecres 16 de setembre els alumnes de 2n d’ESO tenen classes semipresencials.
    • Els tutors ja hauran informat a cada alumne dels dies que han d’assistir a classe.
    • Ja poden anar directament a la seva aula.

2n ESO, ALUMNES AMB INICIAL PRIMER LLINATGE DE M a Z:

• Dimarts 15 de setembre: de 8:00h a 14:00h.
    • Ja poden anar directament a la seva aula.

3r ESO, ALUMNES AMB INICIAL PRIMER LLINATGE D’ A a L:

• Dilluns 14 de setembre: de 8:00h a 14:00h.
    • Dirigiu-vos al a les grades del pati. Entrau pel carreró d’accés a batxillerat.
  • Dimarts 15 de setembre NO HAN D’ASSISTIR AL CENTRE aquest dia.
  • A partir del dimecres 16 de setembre els alumnes de 3r d’ESO tenen classes semipresencials.
    • Els tutors ja hauran informat a cada alumne dels dies que han d’assitir a classe.
    • Ja poden anar directament a la seva aula.

3r ESO, ALUMNES AMB INICIAL PRIMER LLINATGE DE M a Z:

• Dimarts 15 de setembre: de 8:00h a 14:00h.
    • Ja poden anar directament a la seva aula.

4t ESO, ALUMNES AMB INICIAL PRIMER LLINATGE D’ A a L:

• Dimecres 16 de setembre: de 8:00h a 14:00h.
  • Dijous 17 de setembre NO HAN D’ASSISTIR AL CENTRE aquest dia.
  • A partir del divendres 18 de setembre els alumnes de 4t d’ESO tenen classes semipresencials.
    • Ja poden anar directament a la seva aula.

4t ESO, ALUMNES AMB INICIAL PRIMER LLINATGE DE M a Z:

• Dijous 17 de setembre: de 8:00h a 14:00h.

1r Batxillerat,

• Divendres 11 de setembre:

• Alumnes amb inicial primer llinatge d’ A a L: de 8:00h fins a la finalització de la presentació.
    • Alumnes amb inicial primer llinatge de M a Z: de 11:15 fins a la finalització de la presentació.

En arribar al centre, dirigiu-vos a les grades del pati on us dividiran en grups. Entrau pel carreró d’accés a batxillerat.

• A partir del dilluns 14 de setembre els alumnes de 1r de Batxillerat tenen classes semipresencials.

2n Batxillerat

• Divendres 11 de setembre:

• Alumnes amb inicial primer llinatge de M a Z: de 11:15  fins a la finalització de la presentació.

En arribar al centre, dirigiu-vos al pavelló de l’edifici E (gimnàs) on us dividiran en grups. Entrau pel carreró d’accés a batxillerat.

• A partir del dilluns 14 de setembre els alumnes de 2n de Batxillerat tenen classes semipresencials. Els tutors informaran a cada alumne dels dies que ha d’assistir.

FORMACIÓ PROFESSIONAL (tots)

• Inici pendent de calendari, a partir del 30 de setembre.