INICI DE CURS ESO I BATXILLERAT

Benvolgudes famílies, com ja sabeu dilluns dia 11 començam les classes. Hem preparat la següent organització:

GRUPS HORA ACOLLIDA
1r d’ESO 8:00 Els alumnes s’han d’adreçar a la zona del pavelló cobert, i se’ls cirdarà per conformar els grups i anar a la seva aula de referència amb el seu tutor. L’activitat d’acollida dura dues hores, a partir de 3a comencen les classes. Els alumnes han de dur el seu chromebook carregat.
2n, 3r i 4t d’ESO 8:00 Hi haurà els llistats de grups penjats als vestíbuls del centre i hi haurà professors amb els llistats per poder guiar als alumnes. Aquests s’han d’adreçar a les seves aules de referència on els esperarà el seu tutor. Els alumnes de 2n i 3r ja han de dur el seu chromebook carregat.

L’activitat d’acollida dura dues hores, a partir de 3a comencen les classes.

1r de Batxiillerat 9:30 Els alumnes s’han d’adreçar a la zona del pavelló cobert, i se’ls cridarà per conformar els grups i anar a la seva aula de referència amb el seu tutor.Poden dur el seu dispositiu carregat.  L’activitat d’acollida dura una hora, a partir de 4a comencen les classes.
2n de Batxillerat 9:45 Hi haurà els llistats de grups penjats als vestíbuls del centre i hi haurà professors amb els llistats per poder guiar als alumnes. Aquests s’han d’adreçar a les seves aules de referència on els esperarà el seu tutor. Poden dur el seu dispositiu carregat

L’activitat d’acollida dura una hora, a partir de 4a comencen les classes.

Els alumnes usuaris de transport escolar ja el faran servir en l’horari de sempre, els acompanyant els  assignaran l’autobús que els ha pertocat.

HORARIS:

RUTA PARADA HORA
CALA PI- SON BIELÓ- S’ESTANYOL CALA PI 6:50
CALA PI- SON BIELÓ- S’ESTANYOL SON BIELÓ 7:00
CALA PI- SON BIELÓ- S’ESTANYOL S’ESTANYOL 7:10
PINA-ALGAIDA-LLUCMAJOR PINA 7:10
ALGAIDA-LLUCMAJOR ESCOLES ALGAIDA 7:30
CARRETERES-ALGAIDA-LLUCMAJOR CARRETERES (ALORDA) 7:00

Us desitjam un bon inici de curs.