Llibres i Llicències curs 23/24

Es fan públics els llistats del material didàctic que s’utilitzarà el curs 2023/24, per cursos.

Els llibres en paper els heu d’adquirir pel vostre compte, enguany no hi haurà servei de venda al centre.  Teniu múltiples opcions, com per exemple:

• Llibreries locals:  Can Roca a Llucmajor
  • Llibreries de Palma,
  • Distribuidora Rotger, que ofereix la possibilitat de comprar-ho a través de la seva web www.rotger.com:
    • Anar a “libros de texto escolar” i després “introducir código centro concertado”
    • Amb l’usuari 49909 i contrasenya “llucmajor” podreu fer la compra amb normalitat.
    • La compra us la poden enviar a casa (despeses d’enviament) o bé ho podeu recollir allà mateix.
    • Se vos aplicarà un 10% de descompte
  • Plataformes digitals, com La Casa Del Libro, Amazon…

Les llicències digitals les adquirirà el centre, però s’han de pagar abans.  El proper 19 de juliol us informarem de les quanties que heu d’ingressar si voleu que IES LLUCMAJOR us les gestioni i aprofitar uns descomptes importants que ens fan a nivell de centre educatiu.

Llistats de llibres (clicar damunt l’enllaç)

• Primer d’ESO  ESO_1
  • Segon d’ESO  ESO_2
  • Tercer d’ESO  ESO_3
  • Quart d’ESO  ESO_4
    • ATENCIÓ!!  Hem detectat un error en l’ISBN de francès, en el quadern d’exercicis.  El número correcte és el 978-84-190-72-078.  Si no heu pogut adquirir el llibre en començar el curs, nosaltres us ho facilitarem.
  • Primer de Batxillerat  BATXILLERAT_1
  • Segon de Batxillerat  BATXILLERAT_2
  • Tercer de Diversificació:  s’ha d’adquirir la llicència de biologia i geologia (informació més avall).   De la resta de matèries, s’haurà de comprar un dossier a principis de curs.
  • Quart de Diversificació:  no hi ha llibres de text.  S’haurà de comprar un dossier a principis de curs.

Ingrés llicències digitals:

• Primer d’ESO:   hi ha llicències de castellà, biologia, música i francès.  Les llicències de castellà, biologia i música ja estan pagades amb la matrícula.
    • Només si l’alumne fa francès: 10 €
  • Segon d’ESO:  hi ha llicència de castellà i francès.
    • Només castellà:  10 €
    • Castellà i francès:  20 €
  • Tercer d’ESO:  hi ha llicències de castellà, biologia, francès i música.  D’alemany faran servir la del curs passat.
    • Només castellà i biologia:  20 €
    • Castellà, biologia i música:  30 €
    • Castellà, biologia i francès:  30 €
    • Castellà, biologia, música i francès:  40 €
  • Tercer d’ESO DIVERSIFICACIÓ:  hi ha la llicència de biologia, 10 €.
  • Quart d’ESO:  hi ha llicència de biologia, ALERTA QUE ÉS OPTATIVA.
    • Només si l’alumne fa biologia:  10 €
  • Primer de Batxillerat:  hi ha llicències de castellà i de matemàtiques (matèria de modalitat).
    • Només castellà:  15 €
    • Castellà i matemàtiques:  30€
  • Segon de Batxillerat:  només hi ha llicència de matemàtiques Ciències Socials i de Tecnologia. Alerta que són de modalitat  (no tothom les fa).
    • només matemàtiques Ciències Socials II:  20 €
    • només Tecnologia:  20 €
    • matemàtiques  Ciències Socials i tecnologia al mateix temps:  40 €

Podeu fer l’ingrés al compte ES66 2100 0052 1502 0009 9003 amb codi 0695137 si el demana.  CONCEPTE:  NOM DE L’ALUMNE I EL CURS QUE FARÀ