Matrícula 1r ESO adscripció

Aquesta informació és per a matricular alumnes que han cursat 6è de primària en alguna de les escoles:

• CEIP Rei Jaume III, de Llucmajor,
  • CEIP SA Marina, de Llucmajor,
  • CEIP Pare Bartomeu Pou, d’Algaida.

Aquí teniu la presentació que es va projectar a la reunió de pares (accés al document).

Els vostres fills, quan visitaren el centre, van portar la documentació següent.  Si teniu constància que algun document no l’heu presentat, ens el feis arribar al correu matricula@iesllucmajor.org juntament amb el resguard de pagament.

L’aportació de les famílies s’estableix en les instruccions sobre la gestió econòmica dels centres docents.

• Aportació:  90 €
  • Aportació reduïda:  75 €, per famílies nombroses o monoparentals de caràcter general (*)
  • Aportació reduïda:  52 €, per famílies nombroses o monoparentals de caràcter especial (*).

(*)  S’ha de presentar el llibre de família o documentació acreditativa.

Aquesta aportació inclou:

• Matrícula i assegurança escolar:  38 €
  • Legiland Club, 10 €  -inclou el préstec dels llibres de lectura obligatoris-,
  • Enrolament Chromebook 42 €, necessari per a cursar estudis a l’IES Llucmajor.

COM FER EL PAGAMENT:  Quan faceu el pagament, anotau com a concepte:  NOM + ESO1

• Pagament online amb targeta (clicau aquí)
  • Transferència bancària al compte ES66 2100 0052 1502 0009 9003
    • Si sou clients de la caixa, us demanarà el codi d’entitat: 0684802